Kang Daesung

Parmis 파 르 마 · 07:33 1399/11/25

بیوگرافی Daesung از بیگ بنگ در ادامه مطلب....

daesung 23 212x300 - بیگ بنگ | بیوگرافی گروه بیگ بنگ BIGBANG | جی دراگون و ته یانگ و تاپ و دسونگ به همراه عکس

  • نام اصلی: دسونگ Kang Daesung 강대성
  • نام استیج: Daesung 대성
  • موقعیت در گروه: ووکال و مکنه
  • تاریخ تولد: ۲۶ آوریل ۱۹۸۹
  • قد: ۱۷۸ سانتی متر
  • گروه خونی: O

 

 

فکت ها:

 

  • محل تولد دسونگ اینچئون کره جنوبی
  •  
  • یک خواهر کوچکتر به اسم بورا دارد.

 

  • یکی از لقب‌هایش فرشته‌ی خندان است.

 

  • دسونگ سومین عضو انتخاب شده بیگ بنگ بود.

 

  • یک شب در سال ۲۰۱۱ وقتی که دسونگ داشت به منزل والدینش می‌رفت متوجه یک تاکسی شد که داخل جاده وایساده بود و تا خواست که بایستد با ماشین از روی مردی که از تصادف قبلی وسط جاده افتاده بود رد شد و آن مرد فوت کرد. بعد از این حادثه دسونگ مدت‌ها غم سنگینی را در وجود خود حس می‌کرد و به تمامی فعالیت‌های آیدلی خود تا پایان سال خاتمه بخشید. و بقیه سال را یا در خانه می‌ماند یا به کلیسا می‌رفت.

 

  • او دوست صمیمی گامی Gummy است.

 

  • او عاشق کارتون یا انیمه دورمان Doreamon است.

 

  • دسونگ می‌تواند درام بزند.

 

  • او بلد نیست شنا بکند.

 

  • یکی از غذاهای مورد علاقه‌اش سوشی است.

 

  • دسونگ اگر دختر بود با تاپ قرار عاشقانه می‌گذاشت.

 

  • دسونگ در ژاپن خیلی محبوب است. از نظر ژاپنی‌ها او یک پسر بد و جذاب است.

 

  • دسونگ یکی از اعضای اصلی ورایتی شو Family Outing بود.

 

  • او همچنین در ورایتی شو Night after Night حضور داشت.

 

  • او در درامای What’s Up ایفای نقش کرده است.

 

  • نام استیج ژاپنی او D-Lite است.

 

  • دسونگ در تاریخ ۱۳ مارچ ۲۰۱۸ به سربازی اعزام شد.

 

  • او در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ به سربازی خود پایان خواهد داد.

 

  • تیپ ایده‌آل دسونگ: دختری که حرف‌زننده خوبی باشه ولی دامن کوتاه نپوشه چون باعث نگرانی دسونگ میشه. همچنین کسی باشه که حرفه من رو بفهمه . چه او بزرگتر و چه کوچک‌تر از من باشد دوست دارم از او پشتیبانی بگیرم و به او تکیه کنم و دوست دارم بتواند به من روحیه و قوت بده وقتی که با هم هستیم.