2ne1

Parmis 파 르 마 · 16:17 1399/12/16

بیوگرافی 2ne1 در ادامه مطلب.....

فن سایت:2NE1 X BLACKJACK

نام گروه : 2ne1
سبک : K-pop hip hop R&B dance-pop
کمپانی : YG Entertainment .Avex Group .Warner Music .will.i.am .Capitol .School Boy
سالهای فعالیت : 2009-2016
کشور : کره جنوبی South Korea
اعضا : Bom- Dara- CL- minzy

 

در سال 2008 شرکت YG اعلام کرد که میخواد Female ورژن بیگ بنگ رو درست کنه.در ژانویه ی 2009 این شرکت اعلام کرد که این گروه در July 2009 با سه عضو به نام های CL و Park Bom و Minzy کار خودش رو آغاز میکنه اما چند وقت بعد دوباره اعلام کرد که این گروه 4 نفره هستند.
2NE1 قرار بود با اسم “21″ وارد موسیقی بشه اما از اونجایی که قبلا هم گروهی با این اسم وجود داشته تصمیم گرفته میشه که اسم گروه “2NE1″ تغییر پیدا کنه.اولین آهنگ 2NE1، آهنگ “Lollipop” بود که به همراه گروه بیگ بنگ برای تبلیغات Cyon LG عرضه شد که این آهنگ خیلی موفق بود و در میوزیک چارتهای به صدر جدول رفت و در میوزیک چارت M.Net برای چهار هفته اول بود.
اولین آهنگی که برای آغاز کار این گروه عرضه شد آهنگ “Fire” بود که ویدیو این آهنگ با دو ورژن (Space ver & Street Ver) عرضه شد و این ویدیو بالای 1میلیون بازدید در روز داشت که بعدها تعداد دفعات مشاهده به دو میلیون افزایش پیدا کرد. اولین اجرای این گروه برای آهنگ Fire در May 17, 2009 برای SBS’s Inkigayo بود.
در اولین روز ماه July این گروه یک آهنگ از اولین مینی آلبوم خودشون با عنوان “I Don’t Care”رو به صورت آنلاین عرضه کرد که لایرک این آهنگ توسط دو نفر از اعضای YG به نام های Kush و Teddy نوشته شده بود.
بعد از عرضه، این آهنگ و آلبوم به شدت مورد استقبال قرار گرفت و یک ساعت از عرضه ی این آلبوم نگذشته بود که جزء بهترین آهنگها قرار گرفت و وارد میوزیک چارتها شد. در این آلبوم در کنار آهنگ “I Don’t Care” چهار آهنگ دیگه هم وجود داشت.