TWICE reportedly earn a whopping 1 trillion Won...

Parmis 파 르 마 · 17:57 1401/01/19

طبق گزارش ها، TWICE تنها در 3 ماه، 1 تریلیون وون (815 میلیون دلار آمریکا) به دست آورد. + اضافه کردن یک روز دیگر به کنسرت 4TH WORLD TOUR III

 

طبق یک گزارش رسمی، گروه دختران جهانی TWICE در سه ماه اول سال 2022 به یک تریلیون وون (تقریباً 815 میلیون دلار) دست یافتند. گفته می شود که JYP Entertainment به عملکرد بالای خود ادامه می دهد.

در سه ماه گذشته، قیمت سهام بیش از 70 درصد نسبت به پایین ترین سطح خود جهش کرده . این به دلیل انتظارات از سرگیری اجراهای بزرگ و تورهای خارج از کشور است.

با توجه به صرافی کره در 8th، قیمت سهام JYP Entertainment در روز 27 ژانویه به 37000 وون کاهش یافت اما سپس به 66200 وون افزایش یافت و رکورد تاریخ خود را شکست. این اولین باری است که JYP Entertainment وارد محدوده 60000 وون از زمان عرضه آن در آگوست 2001 شده است.

 

Choi Min-ha، محقق سامسونگ Securities، تجزیه و تحلیل کرد که TWICE و Stray Kids طرفداران خود را بیشتر گسترش داده اند، در حالی که ITZY عملکرد خوبی دارد و NMIXX عملکرد خوبی از خود نشان می دهد.

 

به طور خاص، محقق چوی ارزیابی کرد که رشد گروه استری کیدز ، که چهارمین سال از زمان دبیو خود را می گذراند، شدید است. آلبوم اخیراً منتشر شده این گروه با نام ODDINARY در رتبه اول در بیلبورد 200 قرار گرفت و از 1.3 میلیون نسخه پیش خرید فراتر رفت و محبوبیت جهانی آنها را تأیید کرد.

 

در همین حال، TWICE اخیراً به دلیل تقاضای زیاد برای بلیط، یک روز دیگر را به کنسرت 4TH WORLD TOUR III در ایالات متحده اضافه کرده است.