Statements about Kim Garam

Parmis 파 르 마 · 23:57 1401/03/10

بیانیه ی هایب درمورد اتهامات کیم گارام (ادامه ی پست قبل)

HYBE Releases Detailed Statement Regarding LE SSERAFIM’s Kim Garam’s School Violence Allegations + Kim Garam To Temporarily Halt Activities

سلام، این HYBE/Source Music است.

مایلیم در مورد موضع خود در مورد اتهامات اضافی مربوط به کیم گارام از LE SSERAFIM به شما اطلاع دهیم.

ابتدا از اینکه با این ادعاها باعث نگرانی هواداران شدیم عذرخواهی می کنیم. ما در ابتدا از شفاف سازی جزئیات حقایق تایید شده از طریق خود اعضا و بسیاری از اظهارات شخص ثالث به دلیل نگرانی از فاش شدن هویت و اطلاعات شخصی حساس خردسالان، از جمله همتایان آنها که در این حادثه نقش داشتند، خودداری کردیم. با این حال، شایعات اغراق آمیز مبنی بر اینکه کیم گارام عامل یک طرفه خشونت در مدرسه بوده و معمولاً درگیر خشونت فیزیکی بوده است، به طور مداوم در رسانه های اجتماعی و جوامع آنلاین منتشر می شود و فقط اطلاعات یک طرفه منتشر می شود، بنابراین مایلیم اصلاح کنیم. 

 

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، نکات کلیدی اتهامات مربوط به کمیته خشونت مدارس به شرح زیر است:

Yoo Eun Seo (نام مستعار)، مشتری شرکت حقوقی Daeryun، بدون اجازه از یکی از همکلاسی هایش که در مدرسه در حال تعویض لباس بود و در آن زمان فقط لباس زیر پوشیده بود، عکس گرفت و آن را به صورت عمومی در شبکه های اجتماعی به نام دوست دیگری منتشر کرد. که در تابستان کمیته خشونت مدرسه که دریون ذکر کرده نیز به وضوح بیان شده است). کیم گارام و دوستانش که از این اتفاق عصبانی شده بودند با یو یون سئو روبرو شدند اما خشونت فیزیکی صورت نگرفت. یو یون سئو به اشتباهات خود اعتراف کرد اما به خاطر اعمالش مجازات نشد. در عوض، او به همکلاسی هایی که با او برخورد کرده بودند به عنوان مجرم اشاره کرد، آنها را به کمیته خشونت مدرسه معرفی کرد و سپس به مدرسه دیگری منتقل شد. در نتیجه، کیم گارام و دوستش توسط کمیته خشونت مدرسه تنبیه شدند.

 

در ادامه موارد مربوط به عضو را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

این توضیحی است در مورد مطالب مربوط به کمیته خشونت در مدرسه.

در سال 2018، زمانی که کیم گرام در سال اول راهنمایی بود، به کمیته خشونت مدرسه احضار شد و مجازات شد. ما حقایق دقیق را توضیح خواهیم داد زیرا زمینه کلی تنها زمانی قابل درک است که وضعیت و جزئیات کمیته خشونت مدرسه به طور کامل توضیح داده شود. در این مورد، عامل جنایت که ابتدا اشتباه وحشتناکی را علیه دانش‌آموزانش انجام داد، درخواست کمیته خشونت در مدرسه کرد و کیم گارام که برای دوستش اقدام می‌کرد، ضارب شناخته شد.

 

کیم گارام از مارس تا آوریل 2018 حدود دو ماه با یو یون سئو دوست بود، یعنی شروع سال اول راهنمایی. با این حال، حدود سه ساعت در خلوتگاهی که در ابتدای سال تحصیلی رفتند، بحث و جدل در گرفت که مشخص شد یو یون سئو، کیم گارام و سایر دوستانش را بد دهن کرده است، و پس از آن که آنها به پایان رسیدند. از یکدیگر عذرخواهی کردند با این حال، یو یون سئو ماجرا را به دوست مرد نزدیک خود گزارش کرد و یو یون سو و دوستان مرد نزدیکش تهدید کردند که علیه کیم گارام از خشونت فیزیکی استفاده خواهند کرد. به دلیل این اتفاق، کیم گارام رابطه خود را با یو یون سئو قطع کرد.

 

بعداً، یو یون سئو از دوست صمیمی کیم گارام، که فقط در مدرسه لباس زیر پوشیده بود، عکس گرفت و این عکس را به صورت عمومی در اکانت شبکه اجتماعی دوستش «A» آپلود کرد. در آن زمان، «دی» از نظر روحی بسیار شوکه شده بود و در مجموع پنج دوست، از جمله کیم گارام، با یو یون سئو درباره رفتار اشتباه او از طرف «دی» مواجه شدند. کیم گارام و دوستانش که از انتشار عکس‌های غیرقانونی از دوستشان «دی» عصبانی بودند، برای شکایت با یو یون سئو جداگانه ملاقات کردند و در این راه او را فحش دادند. یو یون سئو به اشتباه خود اعتراف کرد، اما توسط مدرسه یا کمیته خشونت مدرسه تنبیه نشد.

 

در این روند، یو یون سئو خواستار تشکیل کمیته خشونت در مدرسه شد و ادعا کرد که کیم گارام و بسیاری از دوستانش او را مورد آزار و اذیت قرار داده اند، بنابراین جلسه ای با کیم گا رام و دوست "B" که به "D" کمک کرد، به عنوان عاملان و مجرمان برگزار شد. یو یون سو به عنوان یک قربانی.

با این حال، قبل از پایان یافتن جلسه کمیته خشونت مدرسه که یو یون سئو احضار کرده بود، زمانی که بحث در مورد «انتقال اجباری» به درخواست «د»، قربانی حادثه عکس‌برداری مطرح شد، به‌طور داوطلبانه منتقل شد. در نهایت، اقدامات کمیته خشونت مدرسه به دو دانش آموز به نام های کیم گارام و "بی" داده شد که توسط یو یون سو که مدرسه را ترک کرده بود [به عنوان عاملان] معرفی شده بودند.

یو یون سئو به استان منتقل شد و یکی دو ماه بعد به مدرسه کنار کیم گارام بازگشت.

همکلاسی های زیادی هستند که نکات اصلی مربوط به جلسه کمیته خشونت مدرسه را که در آن زمان برگزار شد، درک می کنند.

علاوه بر افراد درگیر مستقیم، چندین فرد مرتبط و بسیاری از همکلاسی های مدرسه نیز وجود دارند که از نکات کلیدی جلسه کمیته خشونت مدرسه که در ژوئن 2018 برگزار شد، آگاه هستند. توسط کمیته خشونت مدرسه، چندین دانش آموز وجود دارند که اقدامات یو یون سئو در درخواست کمیته خشونت مدرسه و ادعای خود را به عنوان قربانی علیرغم اشتباه بزرگ او به عنوان مشکل ساز تشخیص دادند. اشخاص ثالث زیادی وجود دارند که می توانند در این مورد شهادت دهند. کیم گارام نیز قربانی خشونت مدرسه شد.

پس از غرق شدن در وضعیت ناگوار کمیته خشونت مدرسه، شایعات مضحکی در مورد کیم گارام در سراسر مدرسه پخش شد. کیم گارام در دوران راهنمایی از شایعات نادرست مخربی مانند "او با گلدان به یکی از دوستانش زد" و "او مجبور شد مدارس را منتقل کند" آسیب دیده بود. پس از آن، با وساطت یک معلم مدرسه، او حتی عذرخواهی مستقیم دانش آموز را دریافت کرد که شایعات کذب را منتشر کرد.

علاوه بر این، برخی از دانش‌آموزان، کیم گرام و دوستانش را مجبور به گفتگوی گروهی کردند و به آنها طعنه یا فحش دادند. اگر کیم گارام چت گروهی را ترک می‌کرد، دوباره او را دعوت می‌کردند و اگر پیام‌ها را نمی‌خواند، او را به خاطر نخواندن و پاسخ ندادن آنها مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند. نه تنها همکلاسی ها، بلکه چندین دانش آموز از مدارس دیگر که کاملاً با کیم گرام غریبه بودند، وارد اتاق گفتگو شدند و به کیم گرام و دوستش لفظی حمله کردند. کیم گرام و دوستش که قادر به تحمل چنین آزار و اذیت دیگری نبودند از معلم مدرسه خود درخواست کمک کردند.

کیم گارام نیز اخیراً از شایعات نادرست آسیب دیده است.

کیم گارام از زمان اولین بازی خود تحت تأثیر انواع شایعات آسیب دیده است و ما می خواهیم روشن کنیم که همه شایعات زیر صحت ندارند.

 

1. «کیم گرام مجبور به انتقال مدرسه شده» درست نیست.

کیم گارام از دوران پیش دبستانی تا سال دوم ابتدایی در سئول زندگی کرد و به دلیل شغل پدرش، چهار سال باقی مانده از مدرسه ابتدایی را در گوانگجو گذراند. سپس هنگام آماده شدن برای ورود به دبیرستان، به سئول بازگشت و وارد مدرسه راهنمایی در محل سکونت خود شد و در حال حاضر مشغول تحصیل در دبیرستان است. در طول این روند، او هرگز مجبور به انتقال مدارس نشد

 

2. شایعاتی مانند "او با گلدان به سر دوستش زد" و "او با آجر سر همکلاسی اش را شکست" صحت ندارد.

همه این شایعات دروغ هستند و کیم گرام در دوران راهنمایی نیز از چنین شایعاتی آسیب دید. با وساطت یکی از معلمان مدرسه، او حتی عذرخواهی مستقیم دانش آموزی را دریافت کرد که به شایعات کذب اعتراف کرد و چند نفر از دوستان برای این امر حضور داشتند.

 

3. «او حتی با ماشین پلیس به مدرسه رفت و در دعواهای گروهی شرکت کرد یا به دانش آموزان دیگر حمله کرد» نیز صحت ندارد.
کیم گارام هرگز به دانش‌آموزان دیگر تعرض نکرده و در دعواهای گروهی شرکت نکرده است و همچنین هرگز با ماشین پلیس به مدرسه نرفته است. اینها همه شایعات نادرست بدخواهانه است.

 

4. «گارام مست کرد و سیگار کشید» نیز شایعه ای است که صحت ندارد.
کیم گارام هرگز سیگار نکشیده و الکل ننوشیده است. او در سال اول راهنمایی آسیب دید که برخی از دانش‌آموزان گزارش دروغینی مبنی بر اینکه کیم گارام به شوخی سیگار می‌کشد، ارائه کردند. کیم گرام پس از ملاقات با معلم مدرسه خود برای پاکسازی خود با والدینش برای آزمایش نیکوتین رفت و نتایج را به معلمش ارائه کرد و او مستقیماً شایعات نادرست سیگار کشیدن خود را برای دوستانش توضیح داد.

 

5. «او به آرتیست های دیگر بدگویی کرد» نیز درست نیست.
همچنین این یک شایعه نادرست بدخواهانه است که کیم گارام در مورد سایر آرتیست ها حرف های رکیک و مبتذل گفته است. کیم گارام هرگز نگفته است که طرفدار یک آرتیست مرد خاص است و هرگز احساسات منفی نداشته و در مورد اعضای گروه خود و سایر اعضای گروه دختر قضاوت نکرده است.

 

6. "او به عنوان کارآموز آژانس دیگری امضا کرد و از گروه اول حذف شد" درست نیست.

کیم گارام قبل از سورس موزیک هرگز کارآموز آژانس دیگری نبود. علاوه بر این، شایعه مخرب مبنی بر اینکه او اولین عضو گروه در آژانس دیگری بوده و قراردادش به دلیل اقدامات گذشته و مسائل شخصیتی او فسخ شده است صحت ندارد.

 

ما قبلاً قبل از شروع کار این هنرمند اعلام کرده بودیم که بدون هیچ گونه تسویه حساب یا اغماض برای کسانی که ادعاهای مخرب یا شایعات نادرست را منتشر می کنند که سعی در تهمت زدن به آنها دارند، اقدام قانونی خواهیم کرد. از میان شایعات نادرست که در بالا ذکر شد، در حال حاضر اقدامات قانونی را در مورد مواردی که مدارک جمع آوری شده است، آغاز کرده ایم و در نظر داریم پس از یافتن دلیل، برای سایر موارد اقدامات قانونی تکمیلی انجام دهیم.

ما از همه عذرخواهی می کنیم و از شما انتظار داریم درک کنید.

 

موضوعی که در حال حاضر برای کیم گارام به یک مشکل تبدیل شده است، افراد زیر سن قانونی زیادی را درگیر می کند، بنابراین ما سعی کردیم بدون افشای جزئیات حقیقت برای مردم، موضوع را حل کنیم. با این حال، در زمان اولین حضور او، شرایط به گونه ای تبدیل شد که ما چاره ای جز اقدام نداشتیم زیرا اطلاعات نادرست بی اساس در مورد کیم گرام به طور گسترده منتشر شد و مطالب مربوط به جلسه کمیته خشونت مدرسه با ادعاهای یک طرفه نیز فاش شد. از طریق یک شرکت حقوقی، بنابراین ما احساس پشیمانی می کنیم که باید مسائل حساس در مورد همسالان او را توضیح دهیم.

 

علاوه بر این، یک بار دیگر به خاطر گفتار و رفتار نادرست کیم گارام در گذشته عذرخواهی می کنیم. اگرچه این یک مشاجره لفظی بود که هنگام دفاع از دوستی که آسیب دیده بود رخ داد، او نیز شخصاً به اشتباهات خود اعتراف کرده است و عمیقاً در این مورد فکر می کند که از کلماتی مانند نفرین استفاده کرده و به گونه ای رفتار می کند که دیگری احساس خطر می کند.

 

پس از فرستادن به کمیته خشونت مدرسه در سال اول راهنمایی، کیم گارام نیز قربانی خشونت سایبری و خشونت مدرسه شد، اما او به طور پیوسته خود را برای رویاها و آینده اش به کار گرفت.

در میان آن، او با دریافت حملات از انواع شایعات در طول فرآیند دبیو خود، دچار مشکلات روانی شد. پس از گفتگو با کیم گرام، تصمیم گرفتیم که کیم گرام به طور موقت فعالیت های خود را متوقف کند و بر بهبود قلب زخمی خود تمرکز کند. LE SSERAFIM به طور موقت به عنوان پنج عضو ارتقاء خواهد یافت تا زمانی که کیم گارام پس از بهبودی بازگردد.

این موقعیت‌ها در میان یک پس‌زمینه پیچیده در سال اول راهنمایی اتفاق افتاد، اما خود کیم گارام به کارهای ناپخته‌اش نگاه می‌کند و عمیقاً به آنها فکر می‌کند. ما درک سخاوتمندانه همه را می خواهیم.

در نهایت از اینکه اکنون چاره ای جز افشای وضعیت دقیق کیم گارام و ایجاد مزاحمت برای هنرمند آژانسمان نداریم پوزش می طلبیم. به ویژه، ما صمیمانه از ایجاد نگرانی برای همه هوادارانی که از LE SSERAFIM حمایت می کنند، عذرخواهی می کنیم.

متشکریم.