Jake and Itaewon Hunting

Parmis 파 르 마 · 15:59 1401/06/06

جیک از انهایپن مستقیما به شایعات ایته وون میپردازد + بیانیه ی BELIFT LAB 

جیک از ENHYPEN مستقیماً به شایعات "Itaewon Hunting" می پردازد و BELIFT LAB نیز بیانیه ای را منتشر می کند.

طرفداران از جیک حمایت می کنند اما هنوز از BELIFT LAB ناامید هستند.

 

طرفداران ENHYPEN به طور مداوم ناامیدی خود را از BELIFT LAB به دلیل انجام ندادن محافظت کافی از حریم خصوصی جیک ابراز می کنند.

اول، طرفداران نگران رفتار دو زن مسن با این ایدول در طول رویداد Hi-touch KCON 2022 بودند.

اما وقتی شایعه‌ای مبنی بر اینکه جیک به دخترانی در خیابان ایته وون نزدیک می‌شود و از آنها فندک می‌خواهد، نگرانی ها شدید تر شد.

 

در توییتی که اکنون حذف شده است، یک نتیزن کره ای تصاویری از مردی با پیراهن چهارخانه که با دخترانی در منطقه Itaewon سئول صحبت می کند، توییت کرد. نتیزن ادعا کرد که این مرد جیک است و او برای "لاس زدن با دختر ها" یک فندک می‌خواست.  نتیزن های دیگر اقدامات ادعایی او را مورد بررسی قرار دادند و معتقد بودند که این نوع رفتار از سوی ایدول ها غیرقابل قبول است.

 

 

اما سایر نتیزن ها بلافاصله به دفاع از جیک پرداختند و اشاره کردند که به نظر می رسه تصاویر ادیت شده باشن.

 

 

و دیگران یادآوری کردند که بعیده منیجر های ENHYPEN اجازه چنین رفتاری رو به آیدول هاشون بدن.

صرف نظر از اعتبار شایعات، نتیزن ها عمدتاً نگران تجاوز به حریم خصوصی جیک و عدم پشتیبانی BELIFT LAB بودند.

 

اخیراً برای رد بیشتر این شایعات، خود جیک به پلتفرم Weverse رفت تا با طرفدار ها صحبت کنه. ابتدا پیامی صمیمانه برای فن ها ارسال کرد و از حمایتشون قدردانی کرد.

و سپس در مورد پست های طرفداران، از جمله پستی در مورد ادعای "شکار Itaewon" نظر داد.

 

 

طرفدار: جیک شکار Itaweon واقعیه ؟

جیک: نه، اینطور نیست. امیدوارم حرفامو باور کنی

 

طرفدار ها تحت تأثیر قرار گرفتند که جیک به این سؤال پاسخ داد و نام خودش رو از این قضیه پاک کرد، با وجود اینکه حتی کمپانی هم هنوز اقدامی نکرده بود !

اگرچه مدت کوتاهی پس از آن، BELIFT LAB بیانیه ای در مورد محافظت از آرتیست های خود در برابر شایعات مخرب منتشر کرد.

 

بیانیه ی کمپانی : 

 

سلام.
این  BELIFT Lab است .

شرکت ما اقدامات سختگیرانه و ادامه دادرسی قانونی را علیه عاملان فعالیت‌های مخرب و پست‌هایی که ENHYPEN را هدف قرار می‌دهند، از جمله افترا از طریق انتشار اطلاعات بی‌اساس، توهین، آزار جنسی، تجاوز به حریم خصوصی و انتقاد نادرست انجام داده است.

ما فعالیت‌ها، پست‌ها و نظرات مخرب را 24/7/365 نظارت و جمع‌آوری می‌کنیم تا آنها را در هنگام ثبت شکایات کیفری ارائه کنیم، صرف نظر از اینکه چه زمانی اعلامیه‌های شرکت در مورد اقدامات قانونی پست می‌شوند یا پست‌ها و یا نظرات مخربی که هنرمندان را هدف قرار می‌دهند نوشته شده است.

پست‌های مخربی که تا کنون با هدف قرار دادن ENHYPEN انجام شده است، قبلاً تحت بررسی پلیس قرار گرفته‌اند و مواردی که علیه آنها شکایت کیفری ارائه می‌کنند به طور مداوم تحت نظارت هستند.

از شما می‌خواهیم هرگونه پست و نظر مخرب را به خط تلفن رسمی ایمیل BELIFT LAB برای امور حقوقی (protect@belift.kr) گزارش کنید.

شرکت ما در نظر دارد به اقدامات قانونی سختگیرانه علیه هرگونه پست و نظر مخرب، به ویژه از جمله انتشار اطلاعات نادرست، که شرافت، حیثیت و سایر حقوق مشروع هنرمندان ما را نقض می کند، ادامه دهد. هیچ گونه تسویه حساب و اغماض در مورد مرتکبان این گونه اقدامات اعمال نخواهد شد. از شما می خواهیم که هیچ گونه اطلاعات و ادعای نادرستی را منتشر  نکنید.

ما به کار خود ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که حقوق هنرمندان ما به طور کامل محافظت می شود.

متشکرم.

- BELIFT Lab

 

 

بسیاری از طرفداران از پاسخ BELIFT LAB ناراضی بودند و انتشار آن را خیلی دیر می دانستند.

در حالی که سایر طرفداران اشاره کردند خوب است که جیک مستقیماً به این اتهامات پرداخته زیرا بیانیه BELIFT LAB ممکن است اشتباه تفسیر شود.

 

صرف نظر از اقدامات شرکت، طرفداران خوشحال هستند که جیک توانست نامش رو پاک کنه .